Ερ.: Σε περίπτωση που πρέπει να γίνει αντικατάσταση του παρμπρίζ στο αυτοκίνητό μου, καλύπτομαι από την ασφάλειά μου;
Απ.: Εφόσον στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας περιέχεται η κάλυψη της Θραύσης Κρυστάλλων τότε η ασφαλιστική σας εταιρία θα αποζημιώσει το κόστος της αντικατάστασης, μέχρι το ποσό που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι δεν επηρεάζεται το Bonus Malus.


Ερ.: Τι πρέπει να κάνω;
Απ.: Είναι απλό. Αρκεί να καλέσετε στο 800 11 777 999, να δηλώσετε την ζημιά σας και να δώσετε κάποια στοιχεία που θα σας ζητηθούν, όπως το ονοματεπώνυμό σας, ποια είναι η ασφαλιστική εταιρία σας, το μοντέλο του αυτοκινήτου σας. Αφού πάρουμε έγκριση από την ασφαλιστική εταιρία, μαζί θα προγραμματίσουμε την επίσκεψή σας στο κοντινότερο κατάστημά μας ώστε να εξυπηρετηθείτε άμεσα.


Ερ.: Εάν δεν μπορώ να έρθω στο κατάστημά σας για την αντικατάσταση, τι γίνεται;
Απ.: Η εξειδικευμένη κινητή μονάδα της Glassfit® θα έρθει στο χώρο σας και θα αποκαταστήσει επί τόπου τη ζημιά σας (αναλόγως καιρικών συνθηκών).


Ερ.: Πόση ώρα διαρκεί η αντικατάσταση ενός εμπρόσθιου ή οπίσθιου κρυστάλλου;
Απ.: Ο συνήθης χρόνος για την αντικατάσταση ενός παρμπρίζ ή οπίσθιου κρυστάλλου είναι 2 με 2,5 ώρες.


Ερ.: Υπάρχει διαφορά στην αντικατάσταση από την επιδιόρθωση ενός κρυστάλλου;
Απ.: Ναι, η αντικατάσταση αφορά την εξολοκλήρου αλλαγή του κρυστάλλου σας, ενώ η επιδιόρθωση αναφέρεται στην επισκευή του ιδίου κρυστάλλου, χωρίς να αλλαχθεί. Μόνο το εμπρόσθιο κρύσταλλο του αυτοκινήτου (παρμπρίζ) μπορεί να επισκευαστεί.


Ερ.: Γιατί να προτιμήσω επιδιόρθωση του εμπρόσθιου παρμπρίζ και όχι αντικατάσταση;
Απ.: Γιατί έτσι εξοικονομείτε χρόνο και χρήματα. Η επισκευή ολοκληρώνεται σε 30 περίπου λεπτά συγκριτικά με τις 2 – 2,5 περίπου ώρες της αντικατάστασης και το παρμπρίζ επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση. Από οικονομικής άποψης, η επισκευή (εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις) κοστίζει αρκετά χαμηλότερα από την αντικατάσταση.


Ερ.: Η επιδιόρθωση γίνεται σε οποιοδήποτε σημείο του παρμπρίζ;
Απ.: Η επιδιόρθωση στο παρμπρίζ μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σημείο εκτός από την περιμετρική ζώνη 5 εκατοστών του κρυστάλλου, όπου η συμπίεση εισόδου της ρητίνης προκαλεί ράγισμα του κρυστάλλου προς τα έξω. Επίσης, δεν γίνεται επισκευή στο άνω αριστερό τέταρτο του παρμπρίζ, δηλαδή στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Εκεί η επισκευή θα πετύχει, όμως η έκχυση ρητίνης θα δημιουργήσει το φαινόμενο της διάθλασης, δυσχεραίνοντας την ορατότητα του οδηγού


Ερ.: Πότε επιδιορθώνεται το κρύσταλλο;
Απ.: Το κρύσταλλο επιδιορθώνεται όταν η διάμετρος της ζημιάς είναι μικρότερη ή ίση από 2 εκ. και δεν βρίσκεται στο ορατό πεδίο του οδηγού.


Ερ.: Υπάρχει περίπτωση να ξανανοίξει;
Απ.: Όχι, δεν υπάρχει.


Ερ.: Επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος;
Απ.: Όχι, δεν επηρεάζεται. Μετά την επισκευή το όχημα επανέρχεται 100% στην αρχική του κατάσταση.


Ερ.: Καλύπτεται από την ασφαλιστική εταιρία η επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ ;
Απ.: Εφόσον στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας περιέχεται η κάλυψη της Θραύσης Κρυστάλλων τότε η ασφαλιστική σας εταιρία θα αποζημιώσει το κόστος της επισκευής.


Ερ.: Μπορούν να επισκευαστούν τα πλαϊνά και τα οπίσθια κρύσταλλα;
Απ.: Μόνο τα πολυστρωματικά κρύσταλλα (διπλό τζάμι με φιλμ PVB στη μέση - Laminated) μπορούν να επισκευαστούν. Τα πλαϊνά, όπως και το οπίσθιο, είναι μονά κρύσταλλα τα οποία όταν σπάσουν θρυμματίζονται και συνεπώς δεν επισκευάζονται.


Ερ.: Τα κρύσταλλα είναι γνήσια;
Απ.: Όλα τα κρύσταλλα που τοποθετούνται στα καταστήματα της Glassfit συνοδεύονται από τα κατάλληλα πιστοποιητικά γνησιότητας. Αυτό σημαίνει ότι τηρούν όλες τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του αυτοκινήτου. Δεν φέρουν το σήμα του κατασκευαστή λόγω του ότι μόνο ο κατασκευαστής έχει το δικαίωμα χρήσης του σήματος της μάρκας του αυτοκινήτου.


Ερ.: Τι είναι ο δείκτης 43R επάνω στο κρύσταλλο;
Απ.: Είναι η ευρωπαϊκή κοινοτική οδηγία RULLE 43 που καθορίζει τις προδιαγραφές ασφαλείας των κρυστάλλων των οχημάτων.


Ερ.: Αμέσως μετά την αντικατάσταση του παρμπρίζ μπορώ να πλύνω το αυτοκίνητό μου;
Απ.: Είναι προτιμότερο να περιμένετε 48 ώρες από την τοποθέτηση του παρμπρίζ πριν πάτε το αυτοκίνητο στο πλυντήριο.


Ερ.: Yπαρχει εγγυηση για τα κρυσταλλα που τοποθετουνται;
Απ.: Μετα το περας καθε εργασιας δινεται στον πελατη εγγυηση πιστοποιησης τησ ποιοτητας , της εκτελεσης της αντικαταστασης καθως και της επισκευης κρυσταλλου εφ’ορου ζωης.